Liity mukaan ilmaiseen

VÄSYSTÄ VIRKEEKSI 5 päivässä

haasteeseen!

Saat selkeät ja helpot askeleet energiatasosi nostamiseen ja huomaat positiiviset vaikutukset nopeasti. Varaa paikkasi nyt!

Seuraava haaste alkaa maanantaina 16.4.2018.

1

ANNA KEHOLLESI MAHDOLLISUUS PALAUTUMISEEN

Riittävä palautuminen on avain onnistuneeseen stressin säätelyyn ja energiatason nostamiseen. Aloitamme siis luomalla vakaan pohjan seuraaville muutosaskelille. Kerron, kuinka voit huolehtia helpommin riittävästä palautumisesta, unensaannista ja rentoutumisesta. Huomaat myös miksi tähän panostaminen kannattaa ja saat hyödyn korkojen kera takaisin!

2

LUO PIENIÄ VIRKISTYMISEN HETKIÄ

Riittävän palautumisen varmistettuamme voimme nostaa energiatasoamme lisää huolehtimalla virkistäytymisestä. Kehon virkistäminen vaikuttaa positiviisella tavalla myös mieleen, eikä aikaakaan vaadita paljon. Oletko haaveillut aktivoitumisesta, mutta se on jäänyt vielä ajatuksen asteelle? Nyt pääset toteutustasolle helposti!

3

SUOJELE AIVOJASI AKTIIVISESTI

Liiallinen ärsykemäärä ja aivojen huomaamaton liiallinen rasittaminen on nykyään suurin jaksamisen haaste. Kuulet, kuinka voit suojella aivojasi ja jaksamistasi liialliselta rasitukselta. Saat selkeät ohjeet, joilla voit aloittaa heti taakkasi keventämisen.

4

ENERGIAA LAADUKKAASTA RAVINNOSTA

Vauhdikkaassa arjessa on pari sudenkuoppaa, johon helposti lankeamme: liialliset herkut ja vähäinen vedenjuonti. Lisäksi erilaiset dieetit ja kuntokuurit sekä ristiriitaiset ravintosuositukset ovat saattaneet sekoittaa vaivihkaa sekä aineenvaihduntamme että riittävän ravinnonsaantimme. Se saattaa oireilla outona väsymyksen tunteena. Saat yksinkertaiset askeleet, joilla voit aloittaa terveellisen ruokaremontin ja varmistaa oikean suunnan jatkossakin.

5

RAIVATAAN TILAA ENERGISELLE ELÄMÄLLESI

Pienellä ja tehokkaalla kartoituksella näet nopeasti, mitä sinun tarvitsee tehdä saadaksesi lisää energiaa elämääsi. Suuntaat huomiosi niihin asioihin, joista innostut ja vähennät energiaasi syöviä tekijöitä. Pienillä, mutta sitäkin fiksummilla ajanhallinnan keinoilla voit saada merkittäviä parannuksia aikaan.

Saat joka päivä sähköpostiisi videon ja ohjeet päivän aiheesta. Materiaali julkaistaan myös Facebook-ryhmässämme, jossa voimme jakaa kokemuksiamme ja kannustaa toisiamme!

Varmista, ettet menetä yhtään arvokasta vinkkiä ja liity haasteen sähköpostilistalle nyt:

Liity mukaan haasteeseen:

Liittymällä mukaan haasteeseen hyväksyt yhteystietojesi tallentamisen ja tietojen käytön yhteydenpitoon haasteen aikana ja sen jälkeen. En koskaan luovuta tietojasi ulkopuolisille ja voit halutessasi  poistaa tietosi rekisteristä helposti sähköpostiviestien alaosasta löytyvästä linkistä.


KUTSU MYÖS YSTÄVÄSI MUKAAN:

Leena Pakonen

Hei!

​Ihanaa, että olet kiinnostunut energisemmän elämän luomisesta!

Olen mentaalivalmentaja ja erikoistunut ajanhallinnan, stressinsäätelyn ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kehittämiseen.

Ennen valmentaja- ja yrittäjäuraani olen toiminut haastavissa kansainvälisen liike-elämän tehtävissä, ja saanut testata jaksamistani monenlaisissa tilanteissa, myös uusperheen arjessa.

Kun tekemistä on paljon ja aikaa rajoitetusti, tarvitaan selkeitä ja helppoja keinoja stressinsäätelyn tueksi. Tämän 5 päiväisen minivalmennuksen aikana huomaat, että pienilläkin muutoksilla voit saada paljon hyvää aikaan!

Lämpimästi tervetuloa mukaan!